FISKARS 2013

FISKARS 365 – VUOSISATOJEN YLPEYS JA INNOSTUS MUOTOILUSTA. JOKA PÄIVÄ.

Fiskarsin Ruukissa vuonna 1649 alkunsa saanut Fiskars on kasvanut kansainväliseksi yhtiöksi, joka tarjoaa johtavia kuluttajatuotteita kotiin, puutarhaan ja ulkoiluun. 365-vuotiaan Fiskarsin kestävät tuotteet rikastuttavat ihmisten arkea auttamalla jokapäiväisissä askareissa ja antamalla mahdollisuuden itsensä toteuttamiseen. Siksi niihin luotetaan sukupolvesta toiseen. Vahvat brändimme ja ikoniset tuotteemme sopivat jokaiselle, joka nauttii käsillä tekemisestä, puutarhanhoidosta ja ruoanlaitosta, tai inspiroituu luonnosta ja retkeilystä. Fiskarsin tuotteita myydään yli 60 maassa, ja erinomaisen suorituskykynsä ja muotoilunsa ansiosta ne tekevät kotitöistä ja ulkoilusta hauskempaa ja ratkovat arjen ongelmia ympäri maailman. Fiskars on ylpeä synnyinsijansa Fiskarsin Ruukin vuosisataisista kädentaitojen perinteistä. Sama kunnianhimoinen suhtautuminen laatuun ohjaa yhtiötämme edelleen. Koska me Fiskarsilla uskomme, että kaiken, pienimmätkin asiat, voi tehdä paremmin ja fiksummin.

Koti

Fiskars on kodintuotteiden markkinajohtaja Pohjoismaissa, ja sen arvostetuilla brändeillä kuten Iittalalla, Fiskarsilla, Royal Copenhagenilla, Arabialla ja Hackmanilla on laaja valikoima tuotteita ruoanlaittoon, kattaukseen ja sisustamiseen. Amerikassa toimintamme keskittyy koulun ja askartelun tuotteisiin.

Puutarha

Fiskars on puutarhan leikkaavien
työkalujen globaali johtaja. Fiskarsin funktionaaliset, ergonomiset ja helppokäyttöiset työkalut innostavat käyttäjiä luomaan oman unelmapuutarhansa.
Puutarhaliiketoiminnan brändivalikoimaan kuuluvat Fiskarsin lisäksi Ebertsankey ja Leborgne.

Ulkoilu

Fiskarsin ulkoiluliiketoiminta tarjoaa laajan valikoiman innovatiivisia, luotettavia ja tarpeellisia tuotteita ulkoiluun. Liiketoiminnan pääpaino on maailmanlaajuisesti Gerber-brändissä ja Pohjoismaissa Buster-veneissä. Gerber tarjoaa tuotteita ongelmien ratkaisemiseen ja selviytymiseen niin harrastajille kuin ammattilaisillekin.

Fiskars tarjoaa kuluttajatuotteita kotiin, puutarhaan ja ulkoiluun. Fiskars on Suomen vanhin yritys ja on listattu NASDAQ OMX Helsingissä. Konsernin kansainväliset pääbrändit ovat Fiskars, Iittala ja Gerber.