Käyttöopas

Fiskarsin vuosikertomus 2013

Tervetuloa Fiskarsin vuosikertomuksen pariin. Verkkovuosikertomuksessamme voit tutustua kätevästi tilinpäätökseemme, liiketoimintaamme, vastuullisuuteemme ja henkilöstöömme. Sivuston selailun lisäksi voit ladata ja jakaa erilaisia vuosikertomussisältöjä.

Näin käytät vuosikertomussivustoa

Etusivu ja navigaatio

Takaisin etusivulle pääset klikkaamalla sivuston vasemmassa ylälaidassa sijaitsevaa Fiskars-logoa. Etusivulle pääset myös päävalikon alta löytyvästä navigaatiopolusta. Se osoittaa kulloisenkin sijaintisi Fiskarsin vuosikertomussivustolla.

Työkalut

Oikeasta ylälaidasta voit vaihtaa sivuston selailukielen, etsiä haluamaasi sisältöä ja klikata itsesi materiaalipankkiin.Tekstialueen oikeassa ylälaidassa sijaitsevia työkalukuvakkeita klikkaamalla voit tulostaa sivun, jakaa sivun sähköpostilla ja yhteisöpalveluissa sekä kerätä sivuja materiaalipankkiin ja koota niistä omiin tarpeisiisi sopivan Pdf-tiedoston.

Materiaalipankki

Materiaalipankista voit ladata Pdf- ja Excel-tiedostoina keräämiesi sivujen lisäksi valmiita kokonaisuuksia, kuten vuosikertomuksen ja tilinpäätöksen kokonaisuudessaan.

Tekniset vaatimukset ja selainsuositukset

Vuosikertomus soveltuu seuraaville selaimille ja niiden uudemmille versioille: Internet Explorer 8, Mozilla Firefox 3, Google Chrome 16, Safari 5, Opera 11 ja Safari iOS. Salli selaimellesi JavaScript-ominaisuuden käyttö, jotta vuosikertomus ja materiaalipankki toimivat parhaalla mahdollisella tavalla.Vuosikertomuksen näyttöresoluution minimivaatimus on 1024 x 768.

Otamme mielellämme vastaan palautetta vuosikertomuksesta. Voit lähettää kommentteja ja kysymyksiä Fiskarsille sivuston alalaidasta löytyvällä Palaute-lomakkeella.

Sivuston toteutus:

Konsepti ja visuaalinen suunnittelu: Miltton Oy